Internationale nascholing cursus voor fysiotherapeuten – Explain Pain

We zijn er trots op de gastheer te mogen zijn van de inmiddels over de hele wereld gegeven nascholing cursus Explain Pain.

Wil je goede tools en skills leren voor je fysiotherapie praktijk om patiënten met chronisch pijnklachten beter te kunnen helpen? Dan is de in Australië ontwikkelde cursus Explain Pain cursus (van Lorimer Moseley en David Butler) een absolute eyeopener.

Klik hier voor meer informatie en om je op te geven

De wetenschap heeft ons de laatste tien jaar meer geleerd over pijn dan de laatste duizend jaar. Er zijn steeds meer antwoorden op vragen zoals: “Waarom heb ik pijn zoals ik dat nu heb” en “Wat kan ik ertegen doen”. De kennis is toepasbaar voor jong en oud, bij bijvoorbeeld rugpijn of bij hemiplegie.

We bieden deze cursus aan in het Nederlands, gegeven door Bart van Buchem, PT MSc, tevens de vertaler van het boek Explain Pain naar Begrijp de Pijn.

Mis deze unieke kans niet. Deze cursus “Begrijp de Pijn” is leuk, interessant en stimulerend. Gebaseerd op de laatste wetenschappelijke inzichten en uitdagend. Met de introductie van The Protectometer heb je toegang tot de meest krachtige therapeutische tool aller tijde.

Begrijp de pijn een twee daagse cursus voor fysiotherapeuten klik hier voor alle informatie